82_20240920_220543.png
57_20240612_150618.jpg
old_915.jpg

Ocenění za Made in Bolka: Špičkový a profesionální koncept

Ještě jedno ocenění pro Technology Florbal Mladá Boleslav za sezonu 2016/2017 - tentokrát nikoliv za dění mezi mantinely. Klub si vysloužil zdařilé hodnocení v oblasti marketingu za projekt Made in Bolka a další své aktivity.

K letním dozvukům skončené florbalové sezony patří vyhodnocování marketingových počinů. Superligové kluby mají příležitost utkat se ve čtyřech speciálních kategoriích (partnerská aktivace; identita a vizuální styl; kampaň; zápasová produkce), které jsou zastřešeny projektem podpory Českého florbalu a vyhodnocovány nezávislým marketingovým expertem Martinem Charvátem. 

Boleslavský klub ovládl kategorii Identita a vizuální styl se svým projektem Made in Bolka.

"Boleslav přišla se špičkovým a profesionálním konceptem, který funguje ve všech materiálech a nosičích. Jasný vítěz," ocenil Charvát. 

Také ve zbývajících kategoriích Boleslav sklidila vynikající hodnocení - například za aktivaci RE/MAX Priority.