91_20241017_100009.png
85_20241002_151734.png
1694_20210623_142424.jpg

Boleslav vytvořila nejlepší marketingové projekty v českém florbale

Nejlepší nejen na hřišti. Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav zazářil v sezoně 2020/2021 také v oblasti marketingu. Bolka ovládla obě speciální kategorie oceňované v rámci projektu podpory marketingové činnosti superligových klubů.

Český florbal se dlouhodobě v rámci jednoho ze svých programů podpory snaží o rozvoj marketingové činnosti superligových klubů - zároveň se každou sezonu vyhlašují i speciální kategorie, v nichž oddíly mohou za své projekty získat finanční odměnu navíc. 

Bolka ovládla obě kategorie Nejlepší partnerská aktivace a Nejlepší kampaň. 

Jednotlivé projekty hodnotil Vilém Franěk, marketing manager MALL.TV.

Se kterými aktivitami Boleslav uspěla? 

Nejlepší partnerská aktivace: OMV

OMV je od srpna 2020 partnerem mladoboleslavského klubu pro mobilitu. Mimo jiné ve spolupráci s klubem připravila pro fanoušky pravidelné soutěže o voucher na prémiové palivo OMV MaxxMotion. Na nejnavštěvovanější pobočce v Mladé Boleslavi se OMV hrdě hlásí k partnerství, fanoušci tam mohou také vybírat ze sortimentu klubového merchandisingu. Bolka spolupracuje s OMV též v obchodní rovině. 

“Do detailu promyšlená a dotažená spolupráce. Oceňuji nejen zapojení ze strany klubu, ale hlavně ze strany OMV. Předávání voucherů hráčem přímo na benzínce nebo custom bannery na Facebooku OMV jsou skvělé a jen to potvrzuje, že reciproční aktivace celý efekt násobí. Jedná se profesionální aktivaci a těším se na její pokračování,” hodnotil Vilém Franěk.

Nejlepší kampaň: veverka Štěpánka

Představení maskota, veverky Štěpánky, bylo klíčovým prvkem kampaně Made in Bolka v sezoně 2020/2021 a navázalo na aktivity v předchozích ročnících.

V době covidové pandemie klub představil Štěpánku on-line formou hudebního videa. Štěpánka vystoupila v rytmu remixu písničky Boleslav od skupiny Tři sestry. Florbalový text nazpívali hráči, příznivci a fanoušci klubu. Štěpánka měla svou premiéru den před začátkem čtvrtfinále a s fanoušky se poprvé potkala v hale při Superfinále 2021.

“I v tomto případě je vidět, že Boleslav ví, co dělá. Odkazuje k tradici, aktivuje své fanoušky a investuje do podpory značky. Kampaň na jedničku s hvězdičkou a skvělý příklad pro ostatní kluby,” chválil Franěk.

Aktuálně je veverka Štěpánka propojena s novým videoprojektem Florbalová angličtina, který běží na Facebooku a Instagramu Florbal Mladá Boleslav.

Mladá Boleslav si v této oblasti drží vysokou laťku dlouhodobě, kategorii Nejlepší kampaň ovládla se svými projekty v rámci Made in Bolka i v předcházejících dvou sezonách.