Partnerské aktivity
Mezinárodní turnaj ŠKO-ENERGO CUP
Od roku 2017 každoročně pořádáme v Mladé Boleslavi mezinárodní turnaj, který se díky složení účastníků a svému formátu řadí k nejkvalitnějším ve světovém měřítku. Od roku 2020 je titulárním partnerem společnost ŠKO-ENERGO.
Více informací o ŠKO-ENERGO CUPU naleznete také na této stránce.
Kurz DNS pro trenéry s podporou Nadačního fondu ŠKODA AUTO
Trenéři Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav v červenci 2022 úspěšně absolvovali kurz Dynamické Neuromuskulární Stabilizace (DNS), což je certifikovaný koncept renomovaného profesora Pavla Koláře. Získané vědomosti z kurzu, který vedla instruktorka Eliška Urbářová, budou trenéři využívat v rámci přípravy všech našich družstev. Tento projekt finančně podpořil Nadační fond ŠKODA AUTO. Automobilka patří mezi klíčové a dlouhodobé partnery mladoboleslavského klubu.
Den zdraví v Pluhárně s Nadačním fondem ŠKODA AUTO
V rámci dlouhodobé spolupráce s automobilkou ŠKODA AUTO a jejím Nadačním fondem ŠKODA AUTO se partnersky podílíme na řadě projektů, mezi které patřil i Den zdraví v areálu Pluhárna v září 2021.
Během aktivně a sportovně laděného odpoledne si návštěvníci mohli vyzkoušet florbal na hřišti v areálu Pluhárna sousedícího se Střední průmyslovou školou Mladá Boleslav a také potkat vybrané superligové hráče Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav.
Několik mládežnických kategorií se zapojilo také do charitativního běhu, který bych vrcholem celého programu.
Aktivity s OMV, partnerem klubu pro mobilitu
Od sezony 2020/2021 je mladoboleslavským partnerem pro mobilitu společnost OMV. S podporou OMV organizujeme na zápasech Livesport Superligy přestávkové soutěže pro diváky. Podporujeme návštěvnost domácích utkání v nejvyšší soutěži prostřednictvím soutěží na sociálních sítích.
Klubový merchandising je v prodeji na nejnavštěvovanější pobočce OMV v Mladé Boleslavi. Na všech třech pobočkách OMV v našem městě organizujeme ve vybraných termínech promo akce s florbalovou tematikou.
Na konci mistrovské sezony 2020/2021 jsme také zorganizovali anketu OMV MaxxMotion Hráč sezony, v níž hlasovali sami členové zlatého kádru a vítěz se mohl těšit na pobyt v Grand Hotel Kempinski High Tatras.
Film Made in Bolka s podporou ŠKO-ENERGO
V březnu 2020 Mladá Boleslav uvedla první florbalový film v Česku, který vypráví cestu klubu z nejnižších soutěží až k superligovému titulu. Hlavním partnerem filmu je společnost ŠKO-ENERGO, dlouholetý hlavní partner mladoboleslavského klubu. S podporou ŠKO-ENERGO proběhla také slavnostní premiéra v reprezentativních prostorách ŠKODA Muzea.
Vše o filmu Made in Bolka najdete v této sekci.
ŠKODA Gaming Day
Úvod roku 2020 patřil esportovému eventu ŠKODA Gaming Day, který v takovém měřítku vůbec poprvé v Česku zamířil mimo Prahu a Brno. Mladoboleslavský florbalový klub úzce spolupracoval na propagaci této akce, do samotného programu byli zapojeni hráči superligového týmu a na ŠKODA Gaming Day byl přímo navazovalo superligové utkání Technology Florbal Mladá Boleslav - FBC 4CLEAN Česká Lípa, které se konalo tentýž den. O své gamingové oblibě promluvil na influencer stage mladoboleslavský hráč Martin Tokoš. Návštěvníci ŠKODA Gaming Day si v předem avizovaný čas mohli zahrát hry FIFA či NHL s mladoboleslavskými florbalisty a následně měli zdarma vstup na večerní superligový zdarma při prokázání návštěvnického náramku z esportové akce.
Přečtěte si také rozhovor s vedoucím vnějších vztahů ŠKODA AUTO Michalem Kaderou.
Zápasové soutěže s BLACK.ET
Od prosince 2018 do února 2019 fanoušci Mladé Boleslavi soutěží na domácích superligových zápasech o permanentky na tradiční mladoboleslavský multižánrový festival Krásná Louka Fest. Soutěž probíhá na instagramové stránce Florbal Mladá Boleslav. Klub před každým utkáním zveřejňuje soutěžní status, v jehož komentářích fanoušci do začátku zápasu tipují, kdo vstřelí první mladoboleslavský gól. Partnerem soutěže je produkční společnost BLACK.ET, která zajišťuje kulturní, sportovní, firemní a společenské akce.
Zápasové soutěže s LE BARBER
Od sezony 2017/2018 doposud fanoušci Mladé Boleslavi soutěží na domácích superligových zápasech o poukazy do mladoboleslavského pánského holičství LE BARBER. Soutěž probíhá na facebookové stránce Florbal Mladá Boleslav. Klub v úvodu každého utkání zveřejňuje soutěžní status, v jehož komentářích fanoušci do začátku druhé třetiny tipují, jaké skóre bude po druhé třetině.
RE/MAX Priority Nejlepší hráč utkání
Hráč Technology Florbal Mladá Boleslav, jemuž se nejvíce daří v domácím utkání Tipsport Superligy, v sezoně 2018/2019 získává titul RE/MAX Priority Nejlepší hráč. Po každém utkání jej oceňují zástupci mladoboleslavské realitní kanceláře RE/MAX Priority přímo na hrací ploše.
S RE/MAX Priority na mistrovství světa ve florbale
Během podzimu 2018 fanoušci Mladé Boleslavi soutěžili na domácích superligových zápasech o dvě VIP vstupenky na zahajovací den mistrovství světa ve florbale v Praze od partnera klubu RE/MAX Priority. Fanoušci v soutěži tipovali, kteří mladoboleslavští hráči budou zařazeni do konečné nominace na zmíněný světový šampionát. Ti, kteří správně uhodli nominovanou trojici hráčů Lukáš Bauer, Jiří Curney, Milan Tomašík, byli zařazeni do videoslosování, které proběhlo v zázemí realitní kanceláře RE/MAX Priority. K předání VIP vstupenek došlo před domácím superligovým zápasem.
Káva Löfbergs na Tipsport Superlize v Mladé Boleslavi
Za symbolickou cenu mohli fanoušci Mladé Boleslavi na druhém semifinálovém utkání play-off Tipsport Superligy 2017/2018 ochutnat kávu švédské značky Löfbergs díky spolupráci s firmou LEVELSPORTKONCEPT. Káva Löfbergs je v prodeji v klubové prodejně Made in Bolka Shop.
Porsche na víkend od RE/MAX Priority
Během základní části Tipsport Superligy 2017/2018 fanoušci na domácích zápasech Mladé Boleslavi soutěžili o Porsche na víkend zdarma od klubového partnera RE/MAX Priority. Fanoušci na domácích utkáních pomocí hlasovacích formulářů vybírali nejlepší hráče utkání. Finalisté soutěže se pak utkali ve finálové dovednostní střelecké soutěži na bránu s brandingem RE/MAX Priority.
Mizuno Day
Mladoboleslavský florbal od roku 2015 spolupracuje s dodavatelem oblečení a obuvi Mizuno. Značku v Česku a na Slovensku zastupuje LEVELSPORTKONCEPT. Zástupci partnera představili své produkty celé členské základně mladoboleslavského klubu při aktivační akci Mizuno Day, v rámci něhož probíhalo testování fyzické zdatnosti hráčů, každý měl možnost absolvovat diagnostiku běžecké techniky došlapu (důležité pro eliminaci zranění) na tenzometrickém zařízení Foot Plate a probíhaly také přednášky pro rodiče na téma důležitosti výběru správné obuvi pro děti. Možné bylo také vyzkoušení běžecké i sálové obuvi Mizuno. Produkty nabízí klubová prodejna Made in Bolka Shop.
Bolka pije Gatorade
Pitný režim mladoboleslavského klubu zastřešuje Gatorade. Značku v Česku a na Slovensku zastupuje LEVELSPORTKONCEPT. Zástupci partnera představili Gatorade v rámci programu Mizuno Day (viz výše). Vizibilitu Gatorade na superligových zápasech zajišťují světoznámé zelené láhve, z nichž hráči doplňují tekutiny na střídačce. Produkty Gatorade nabízí klubová prodejna Made in Bolka Shop.
Škoda Fabia na půl roku od RE/MAX Priority
Historicky první partnerská aktivace s RE/MAX Priority v sezoně 2016/2017. Fanoušci tipovali počet vstřelených mladoboleslavských gólů v základní části Tipsport Superligy. Správně tipující, kteří uhodli číslo 169, se pak v závěrečném vědomostním kvízu zaměřeném na mladoboleslavský florbal utkali v přestávce superligového zápasu play-off o Škodu Fabii na půl roku zdarma od RE/MAX Priority.
TINKY.CZ Game
Soutěž pro fanoušky spojená s televizním utkáním v přímém přenosu ČT sport v sezoně 2015/2016. Partnerem soutěže byl internetový e-shop Tinky.cz zaměřený na sortiment pro děti. Úkolem soutěžících bylo správné uhodnutí počtu položek, které bude mít Tinky.cz na skladě v konkrétní datum a konkrétní čas. Soutěžilo se o dětské autíčko Mercedes-Benz v hodnotě téměř pět tisíc korun. Předání vítězi proběhlo při Tinky.cz Game v Městské sportovní hale.
Promovideo k Tinky.cz Game se zapojením rodiny mladoboleslavského hráče Jiřího Boušky