58_20240812_193718.jpg
73_20240712_104225.png
2135_20230628_142107.jpg

Bolka ovládla soutěž o nejlepší marketingové projekty

Nejlepší divácký zážitek. Nejlepší kampaň. A k tomu druhá místa v kategoriích nejlepší partnerská aktivace a nejlepší speciální projekt. Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav opět patří na výsluní při vyhlašování soutěže o nejlepší marketingové projekty Livesport Superligy.

Bolka se svými aktivitami v sezoně 2022/2023 obsadila první či druhou příčku ve všech čtyřech vyhlašovaných kategoriích. Hodnotitelem byl elitní český marketér Vilém Franěk. 

Kategorii nejlepší divácký zážitek vyhrála Bolka s přihlášeným projektem zaměřeným na play-off, během kterého byla nejnavštěvovanějším klubem a závěrečný zápas play-off vyprodala on-line několik hodin před utkáním. „Online ticketing spojený s dlouhodobou prací s fanoušky. Tato kombinace znamenala, že Bolka byla nejnavštěvovanějším klubem v play-off. Dobrá práce týmu v Mladé Boleslavi," řekl Vilém Franěk.

Bez přemožitele byla Bolka také v kategorii nejlepší kampaň se svým grafickým refreshem a vytvořením nové modro-černé sady dresů. „I když jsem velký fanda Tatran TV a držím palce s přechodem na placenou sekci a těším se na výsledky, tak mi vždycky dělá radost, když někdo nad aplikací nového vizuálu přemýšlí, takže tady musím dát Bolku na 1. místo," hodnotí Franěk.

Druhé místo pak Bolka brala v kategorii nejlepší partnerská aktivace s videoseriálem Jak si najít práci tvořeným s personální agenturou Předvýběr.CZ, která je generálním partnerem klubu. Druhá byla Bolka také v kategorii nejlepší speciální projekt s iniciativou Remobil Game zaměřenou na sběr starých, nepoužívaných telefonů určených k recyklaci.