V neděli 22. září se do Mladé Boleslavi vrátí IFF Champions Cup. Jaké to bylo, když se ve městě hrál v roce 2011 poprvé? Vzpomíná bývalý hráč a současný primátor Mladé Boleslavi Jiří Bouška.
Nejlepší divácký zážitek. Nejlepší kampaň. A k tomu druhá místa v kategoriích nejlepší partnerská aktivace a nejlepší speciální projekt. Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav opět patří na výsluní při vyhlašování soutěže o nejlepší marketingové projekty Livesport Superligy.
Bolka se svými aktivitami v sezoně 2022/2023 obsadila první či druhou příčku ve všech čtyřech vyhlašovaných kategoriích. Hodnotitelem byl elitní český marketér Vilém Franěk.
Kategorii nejlepší divácký zážitek vyhrála Bolka s přihlášeným projektem zaměřeným na play-off, během kterého byla nejnavštěvovanějším klubem a závěrečný zápas play-off vyprodala on-line několik hodin před utkáním. „Online ticketing spojený s dlouhodobou prací s fanoušky. Tato kombinace znamenala, že Bolka byla nejnavštěvovanějším klubem v play-off. Dobrá práce týmu v Mladé Boleslavi," řekl Vilém Franěk.
Bez přemožitele byla Bolka také v kategorii nejlepší kampaň se svým grafickým refreshem a vytvořením nové modro-černé sady dresů. „I když jsem velký fanda Tatran TV a držím palce s přechodem na placenou sekci a těším se na výsledky, tak mi vždycky dělá radost, když někdo nad aplikací nového vizuálu přemýšlí, takže tady musím dát Bolku na 1. místo," hodnotí Franěk.
Druhé místo pak Bolka brala v kategorii nejlepší partnerská aktivace s videoseriálem Jak si najít práci tvořeným s personální agenturou Předvýběr.CZ, která je generálním partnerem klubu. Druhá byla Bolka také v kategorii nejlepší speciální projekt s iniciativou Remobil Game zaměřenou na sběr starých, nepoužívaných telefonů určených k recyklaci.