58_20241112_154603.png
85_20241002_151734.png
1416_20191209_183945.jpg

Bolka v novém. Ve městě, on-line i při zápasech

Dynamika, která je vlastní hře Technology Florbal Mladá Boleslav, teď prosákla i do komunikační linky klubu. Bolka představila nový vizuální styl, který fanoušci zaznamenají na sociálních sítích, tiskovinách i na obrazovce v Městské sportovní hale při superligových zápasech.

Bolka rozhýbala své sociální sítě, animace se objevují též v rámci doprovodného programu na obrazovce při domácích zápasech Superligy florbalu. Dynamice pomáhá nový font, který kromě jiného pronikl i do nové varianty loga se zjenodušeným nápisem BOLKA. 

Redesignem prošel též zápasový program Made in Bolka, fanoušci ve městě už mohou narazit i na nové plakáty či billboard. 

“Nový vizuální styl je postavený na dynamice, která je symbolická i pro boleslavskou hru. Ve vizuálech se projevuje jak modernějším fontem, tak i animacemi. Zároveň jsme se rozhodli mnohem výrazněji pracovat se slovem BOLKA, pod kterým je boleslavský tým znám, a to i díky úspěšné iniciativě Made in Bolka. Nová vizuální identita je opět postavena na tradičních boleslavských barvách, ale mnohem více pracuje s kontrastem černobílé a modré, který jí dává živější výraz,” vysvětluje marketér Tomáš Janča, který pro Mladou Boleslav novinky kreativně vyvíjel ve spolupráci s eos media