91_20241017_100009.png
85_20241002_151734.png
1324_20190821_122329.jpg

Mladoboleslavský marketing znovu bodoval

Také v uplynulé sezoně byl klub Technology Florbal Mladá Boleslav výrazným hráčem na hřišti Českého florbalu v oblasti marketingu. Šest boleslavských projektů je součástí přehledu nejlepších marketingových počinů superligových klubů za ročník 2018/2019.

Mladá Boleslav vynikla s tištěným sezonním magazínem Made in Bolka, charitativní on-line aukcí originálních mistrovských dresů, mezi prvními florbalovými kluby začala používat Členskou sekci, povedla se také partnerská aktivace s BLACK.ET, tradičně oblíbené a mimořádně navštěvované jsou boleslavské zápasy pro školáky a originálně pojmutá byla také kampaň k play-off. 

Kromě toho Mladá Boleslav uspěla také ve speciálních marketingových kategoriích vyhlašovaných Českým florbalem. S iniciativou Made in Bolka vyhrála kategorii Nejlepší kampaň. Třetí byla mezi Nejlepšími partnerskými aktivacemi se spoluprací s BLACK.ET. 

Publikace ke zhlédnutí na mobilních zařízeních zde