82_20240920_220543.png
73_20240712_104225.png
old_1055.jpg

Boleslav mezi nejlepšími tvůrci digitálního obsahu

Kvalitní vizitka pro Technology Florbal Mladá Boleslav: specializovaný portál SportBiz zabývající se sportovním marketingem zařadil boleslavský klub mezi TOP 3 nejlepší tvůrce digitálního obsahu v roce 2017.

SportBiz oceňuje dlouhodobou komunikační linku Made in Bolka, která se prolíná na klubových kanálech ve videosériích Inside Bolka, Bolka Skills či Moje Bolka.

Příběhy Moje Bolka představují život boleslavských florbalistů ve městě. Pořad Bolka Skills je zaměřený na dovednosti hráčů a po loňských úspěšných premiérových dílech boleslavský marketingový tým momentálně připravuje druhou sérii. Nejnovějším střípkem v klubové videoskladbě je pořad Inside Bolka odhalující zákulisí dění v klubu. Iniciativa Made in Bolka je samozřejmě také základním prvkem videí ke startu sezony a play-off.

"Ačkoliv florbal nepatří mezi profesionální sporty, co se finančního ohodnocení sportovců týká, Florbal Mladá Boleslav ukazuje, že v komunikaci předčí i mnohé kluby z profesionálních sportů či soutěží," píše SportBiz ve svém článku

Videa můžete sledovat na klubových kanálech YouTubeFacebook.

Nejnovější díl Moje Bolka s Milanem Tomašíkem a jeho partnerkou Míšou

V TOP 3 výběru digitálního obsahu podle SportBiz jsou společně s Technology Florbal Mladá Boleslav také fotbaloví Bohemians Praha 1905 a hokejoví Piráti Chomutov. Chcete podpořit Bolku? Hlasujte v závěrečném facebookovém hlasování.