82_20240920_220543.png
57_20240612_150618.jpg
old_630.jpg

Boleslav vládla mezi marketingovými projekty českého florbalu

Mladá Boleslav potvrdila pozici mezi špičkou českého florbalu v oblasti marketingu - ovládla tři ze čtyř speciálních kategorií projektu podpory marketingové činnosti superligových klubů v sezoně 2015/2016.

Česká florbalová unie už čtvrtou sezonu podporovala marketingovou činnost superligových klubů. Prvně byly součástí projektu také čtyři speciální kategorie, v nichž oddíly mohly za své projekty získat finanční odměnu navíc.

Technology Florbal Mladá Boleslav ovládl tři ze čtyř kategorií, k tomu získal jedno třetí místo. Za jaké projekty byla Mladá Boleslav oceněna?

Kategorie: nejlepší kampaň

Vítězný projekt z dílny Technology Florbal MB: Videoprojekt Moje play-off

S ohledem na složení mladoboleslavského mužstva, jehož součástí je mnoho bývalých i současných reprezentantů, osobností českého florbalu a TOP hvězd Tipsport Superligy, marketingový tým u příležitosti play-off 2016 připravil videoprojekt s názvem Moje play-off. Seriál v jednotlivých dílech zveřejňoval nejzajímavější příběhy boleslavských hráčů v dřívějších play-off.


Natáčení. Projekt zpracovával čtyřčlenný multimediální tým klubu.

Každý příběh evokoval unikátní emoce: z velkých vítězství v Superfinále, z bolestivých proher v Superfinále, z bolestivých vyřazení ještě před jeho branami, ze zranění v průběhu v play-off. Každý díl představoval atraktivitu play-off z mnoha úhlů.

Podívejte se na Moje play-off s Jiřím Curneyem a Petrem Krzyžankem

Kategorie: nejlepší partnerská aktivace

Vítězný projekt z dílny Technology Florbal MB: Tinky.cz Game

Partnerská kampaň s Tinky.cz byla naplánována na předvánoční čas s vrcholem 15. prosince 2015 alias Tinky.cz Game, domácím televizním utkáním proti Vítkovicím.


Cena do soutěže s Tinky.cz Game. Fanoušci mohli vyhrát kabriolet pro děti.

V rámci Tinky.cz Game připravil oddíl a společnost Tinky.cz sérii videí - k představení e-shopu; se zapojením rodiny hráče Technology Florbal Mladá Boleslav; se zapojením fanynky, která díky Tinky.cz Game vyhrála hodnotnou cenu.

Video: Tinky.cz Game - vše pro dětský úsměv. I na florbale

Kategorie: nejlepší vizuální prezentace

Vítězný projekt z dílny Technology Florbal MB: nová klubová identita

Před sezonou 2015/2016 klub Technology Florbal Mladá Boleslav představil nové logo propojující významné oddílové milníky, ambice i historii města.


Nová klubová identita na dresech. Barvevná čistota, jednoduchost, odlišení od ostatních...

Všechny projekty superligových týmů posuzovala nezávislá odborná porota složená ze zkušených profesionálů z oboru reklama a marketing. Předsedou tříčlenné poroty byl Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor.

"Marketingovou činnost dlouhodobě považujeme za jednu z priorit našeho klubu a podle toho k ní směřujeme úsilí i investice. Dosaženého ocenění si vážíme," říká generální manažer mladoboleslavského oddílu Tomáš Pacák.