82_20240920_220543.png
73_20240712_104225.png
old_705.jpg

Made in Bolka: Boleslavský florbal se hlásí ke svému městu

Florbalisté Mladé Boleslavi budou v aktuální sezoně bojovat na dvou polích. Kromě jasně deklarovaných sportovních ambic by také chtěli aktivně přitáhnout pozornost ke svému městu a životu v něm.

„Mladá Boleslav je jednou z největších florbalových komunit v Česku. Florbal je tu populární. A jsme také rádi, že máme skvělé fanoušky, kterých pravidelně chodí nejvíce v Tipsport Superlize. Proto chceme naše fanoušky strhnout k tomu, abychom se společně přihlásili k našemu městu,“ říká generální manažer Technology Florbal Mladá Boleslav Tomáš Pacák.

Pomoci jim k tomu má iniciativa nazvaná Made in Bolka. „Není to žádná krátkodobá kampaň, která rychle přejde. Je to dlouhodobá věc, která popisuje naše zakořenění ve městě, ve kterém žijeme rádi nejen my Boleslaváci, ale i hráči, co k nám přišli odjinud,“ vysvětluje klubovou aktivitu Pacák a dodává: „Často nám předhazují, že si do Boleslavi vodíme přespolní hráče, ale už tolik není vidět to, že si ti hráči k našemu městu získávají vztah, že se v něm dlouhodobě usazují, pracují v jeho prospěch a stávají se jeho součástí. Ať jsou naši hráči odkudkoliv, místní či třeba z Ostravy, tak všichni mají Boleslav v srdci a jsou tu rádi.“

„Vyrobeno v Boleslavi“ má díky Škodovce ve světě punc kvality a cílem klubu je v tomto duchu přistupovat také k florbalu. Technology Florbal Mladá Boleslav se proto zaměřuje jak na hráčskou kvalitu, tak i na kvalitu práce směrem k fanouškům. Mladá Boleslav chce zkrátka vyhrávat a zároveň pravidelně plnit Městskou sportovní halu.

Svůj postoj vyjádřila Mladá Boleslav ve svém manifestu, který si získal podobu emotivního videa. Florbal Technology Mladá Boleslav v něm prezentuje nejen své hráče, ale florbalové rodiče, děti a zejména samotné město. Zajímavostí je, že hudbu k videu složil bývalý hráč klubu Jan Volf, frontman boleslavské kapely Twilight Kid.

Made in Bolka bude vidět nejen na internetu, ale i ve městě a všude kolem florbalu.